סקר "דיירקט פולס": מפלגת השלטון לא עוברת את אחוז החסימה

אבי רבינא No Comments on סקר "דיירקט פולס": מפלגת השלטון לא עוברת את אחוז החסימה

על פי סקר המנדטים של "דיירקט פולס", מפלגת השלטון, ימינה – לא עוברת את אחוז החסימה. מנגד, הליכוד ממשיכה לשמור על כוחה עם 35 מנדטים ויש עתיד מתחזקת ל-20

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבועיים לא קלים עברו על הקואליציה בכלל, ועל מפלגת ימינה בפרט: הקלטות בנט ושקד, פוסט סוער של חה"כ שירלי פינטו והדלפות על מגעי חה"כ סילמן עם יש עתיד.

לראשונה מאז הוקמה, סקר המנדטים העדכני של חברת "דיירקט פולס" מביא את מפלגת ימינה, מפלגן השלטון, אל מתחת לאחוז החסימה.

עוד עולה מהסקר: מפלגת הליכוד זוכה ל-35 מנדטים, יש עתיד 20, ש"ס 9, יהדות התורה 8, הרשימה המשותפת 7, כחול לבן 7, הציונות הדתית 7, העבודה 7, ישראל ביתנו 7, רע"מ 4, תקווה חדשה 4, מרצ 4 ו-ימינה כאמור זוכה ל-2.9% מהקולות בלבד ולא עוברת את אחוז החסימה.

בדיירקט פולס מציינים כי כל הסקרים הפנימיים שהם מבצעים לאורך החודשים האחרונים, מצביעים על כך שמפלגות ימינה ותקווה חדשה מצטמקות יחד ל- 7 מנדטים בלבד. לכל אחת מהן יש ציבור בוחרים נאמן של כ- 2 מנדטים, והשלושה הנותרים עוברים תכופות בין המפלגות. השבועיים הקשים האחרונים של ימינה, הביאו את אותם בוחרים לנדוד לתקווה חדשה, שאחרי מספר שבועות שוב מתייצבת על 4 מנדטים בסקרים של דיירקט פולס.

אם תיצלח הקואליציה את העברת התקציב השבוע, יהיו לשתי המפלגות הללו בפרט – ולקואליציה בכלל – כשנתיים לנסות ולשקם את התמיכה בהן. כבר בימים הקרובים נדע האם תינתן להן ההזדמנות הזו.

המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD, בתאריך ה- 30 באוקטובר, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 637 משיבים בוגרים (18+) מכלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.4%+- בהסתברות של 95%.



0 תגובות